رد کردن لینک ها

حسابداری بازار کار (مهارت ۱)

حسابداری بازارکار-حسابداری

حسابداری بازار کار (مهارت ۱)

امروزه یادگیری حسابداری برای همه کسانی که دارای کسب و کار هستند و یا می خواهند از این طریق وارد بازار کار شوند بسیار مهم است.

دوره های آموزشی آکادمیک (دانشگاهی ) عملا در بیرون از دانشگاه در بیش از ۹۰% کاربردی ندارد و خیل عظیم فارغ التحصیلان را می بینیم که در بیرون از دانشگاه دنبال کار می گردند و در خیلی از مواقع در کارهای غیر از رشته های تحصیلی خودشان مشغول به کار می شوند.

طول دوره : ۱۳ جلسه       

شروع دوره: نیمه اول فروردین                           

شهریه

۴۹۰,۰۰۰ تومان

امروزه یادگیری حسابداری برای همه کسانی که دارای کسب و کار هستند و یا می خواهند از این طریق وارد بازار کار شوند بسیار مهم است.

دوره های آموزشی آکادمیک (دانشگاهی ) عملا در بیرون از دانشگاه در بیش از ۹۰% کاربردی ندارد و خیل عظیم فارغ التحصیلان را می بینیم که در بیرون از دانشگاه دنبال کار می گردند و در خیلی از مواقع در کارهای غیر از رشته های تحصیلی خودشان مشغول به کار می شوند. این یعنی عدم تطابق یادگیری دانشگاهی با نیاز بازار کار.

در این راستا مجتمع فنی اشراق برای برآورده کردن نیاز های آموزشی این قشر از علاقمندان و فارغ التحصیلان ،اقدام به برگزاری دوره حسابداری بازار کار نموده است.

محتوای دوره : در این دوره علاقمندان اصول حسابداری را خواهند آموخت و  توانایی تهیه لیست حقوق دستمزد و بیمه ، تحریر دفاتر مالیاتی ، حسابداری با نرم افزار های کاربردی را کسب خواهند کرد.

پیش نیاز دوره : این دوره پیش نیاز ندارد ، و کلیه علاقمندان به دوره حسابداری می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حسابداری بازار کار (مهارت ۱)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید آیتم حذف شد بازگردانی
  • هیچ دوره ای ثبت نام نکرده اید...