رد کردن لینک ها

دوره روانشناسی فروش و بازاریابی

دوره روانشناسی فروش و بازاریابی

(دیدگاه ۱ کاربر)

این نوع روش بازاریابی و فروش راهی برای ایجاد ارتباط موثر و سپس فروش است. در این دوره روانشناسی فروش و بازاریابی را (با مدل disc) میاموزیم که چطور یک بازاریاب در لحظه اول ارتباط موثر برقرار کند. با ثبت نام در این دوره فروشنده‌ای حرفه‌ای شوید و مهارت‌های بازریابی و روانشناسی فروش را بیاموزید.

شروع دوره: بهمن ماه

طول دوره: ۱۲ ساعت

شهریه

۵۵۰,۰۰۰ تومان

برای دوره روانشناسی فروش و بازاریابی ۵۰% تخفیف درنظر گرفته شده است، برای دریافت کد تخفیف صفحه اینستاگرام مجتمع فنی اشراق را دنبال کنید.

چرا بعضی افراد از اسم بازاریابی می ترسند؟

در جواب این سوال باید گفت که به نوع زاویه دید و نگرش فرد نسبت به بازاریابی بستگی دارد، در دوره روانشناسی فروش و بازاریابی در این مورد به صورت کامل بحث خواهیم کرد و چگونگی از بین بردن ترس و تنفر در فکر مردم نسبت به بازاریابی را مطرج می‌کنیم؛ ما برای شما در دوره روانشناسی فروش و بازاریابی تکنیک‌های کاربردی را در نظر گرفته‌ایم. در این دوره میاموزید که چرا فروشنده‌های حرفه‌ای موفق‌ترند و فرق آن‌ها با فروشنده‌های آماتور (تازه کار) در چیست؟ قبل از این که فروشنده حرفه‌ای شویم باید برنامه ریزی مجدد ذهن داشته باشیم، یعنی پاک کردن باورهای اشتباه از ذهن در زمینه فروشندگی و بازاریابی.

هر کس فروش بالای ۱۰% دارد حتما از زیر ۱۰% شروع کرده است!

فروشنده‌ها عنصر مهمی در هر تجارتی هستند. بدون فروشندگی، بزرگترین و پیشرفته‌ترین کارخانه‌ها از کار میافتند. هر فروشنده‌ای حتما باید با روانشناسی فروش و مهارت‌های بازاریابی آشنایی کامل داشته باشد تا به فروشنده موفقی تبدیل شود. در نظر داشته باشید که هر فروشنده موفقی از کمتر از ۱۰% شروع کرده و توانسته در حوزه بازاریابی و فروش خود را ارتقا دهد و به درآمدی با سود بالای ۱۰% برسد.

  • توانایی شما در فروش می‌تواند درآمد بالا و امنیت شغلی طولانی مدت نصیب شما کند.
  • فروشندگی تنها شغلی است که می‌توانید با کمترین هزینه و دانش آن را شروع کرد.
  • در حوزه فروش تفاوت کوچک در توانایی، می‌تواند تبدیل به تفاوت‌های بزرگ در نتیجه شود.
  • در فروشندگی برای جذب مشتری باید ابتدا خودتان را باور داشته باشید و باورهای خاصی در خود ایجاد کنید.

کیفیت هر چیزی که ارزش معمولی را از نظر مشتری بالا ببرد.

به این موضوع باید توجه کرد که فروشندگان می‌توانند با استفاده از روش‌های بسیار بخصوصی کیفیت هر محصولی که ارزش معمولی دارد از نظر مشتری بالاتر نشان دهند. در دوره روانشناسی فروش و بازاریابی به طور کامل به شما این مهارت‌ها و چگونگی استفاده از آن‌ها را میاموزیم. از نمونه روش‌های روانشناسی فروش و بازاریابی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به جای فکر فروش به فکر وعده ملاقات باشید.
  • پیگیری تا رسیدن به نتیجه
  • مردم از اینکه چیزی به آنها بفروشید متنفرند ولی عاشق خریدن هستند
  • با کلام خود فروش خود را کم نکنید.

این دوره فقط به این مسئله ختم نمی‌شود، مهارت‌هایی که در این دوره میاموزید را به شما خواهیم گفت.

مهارت‌هایی که در دوره روانشناسی فروش و بازاریابی میاموزید:

  • تحلیل رفتار پیشرفته مشتری
  • شناسایی موانع فروش
  • شناخت نیاز پنهان و آشکار
  • شناساندن نقاط ضعف فروشنده
  • شناخت مشتری و کلمات کلیدی
  • استایل فروش (بهترین باشید)
  • شناخت رفتار و فروش موفق

پیش‌نیاز دوره روانشناسی فروش و بازاریابی چیست؟

این دوره مناسب تمامی فروشندگان، بازاریاب‌ها، مدیران و همینطور افراد علاقمند به موفقیت است و هیچ پیش‌نیازی لازم نیست.

۱ دیدگاه برای دوره روانشناسی فروش و بازاریابی

  1. ناشناس

    عالی بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید آیتم حذف شد بازگردانی
  • هیچ دوره ای ثبت نام نکرده اید...