رد کردن لینک ها

نرم افزار PowerPoint چیست؟

معرفی

پاورپوینت یک نرم افزار ارائه شده توسط مایکروسافت است که به طور گسترده ای برای ایجاد نمایش اسلاید برای اهداف مختلف مانند ارائه های تجاری، سخنرانی های آموزشی و پروژه های شخصی استفاده می شود. پاورپوینت به دلیل سهولت استفاده شناخته شده است، که باعث می شود هر کسی بتواند ارائه های جذاب و حرفه ای ایجاد کند.

 

» از آنجایی که PowerPoint جزئی از مهارت های هفتگانه ICDL است ، پیشنهاد می کنیم از دوره هفت مهارت ICDL در سایت تکلرن استفاده نمایید.

 

امکانات

۱- پاورپوینت دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است که آن را به یک انتخاب محبوب برای ایجاد ارائه تبدیل می کند. این امکانات شامل افزودن متن، تصاویر، نمودارها و محتوای چندرسانه ای به اسلایدها و همچنین امکان اعمال انیمیشن و Transition برای ایجاد ارائه های جذاب و پویا است.

 

۲- یکی دیگر از ویژگی های عالی پاورپوینت قالب های طراحی داخلی آن است. این قالب ها را می توان با رنگ ها، فونت ها و تصاویر سفارشی کرد تا ظاهر منحصر به فردی برای ارائه شما ایجاد کند. علاوه بر این، پاورپوینت طیف وسیعی از گزینه‌های طراحی، از جمله توانایی ایجاد پس‌زمینه، شکل‌ها و نمودارهای سفارشی را ارائه می‌دهد که آن را به ابزاری همه‌کاره برای ایجاد ارائه‌های جذاب تبدیل می‌کند.

 

همکاری

پاورپوینت همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی ها است که همکاری با دیگران را در ارائه آسان می کند. چندین کاربر می توانند به طور همزمان روی یک ارائه کار کنند و تقسیم کارها و کار با هم برای ایجاد یک ارائه با کیفیت بالا را آسان می کند. علاوه بر این، پاورپوینت طیف وسیعی از ابزارهای همکاری، مانند ارسال کامنت و کنترل نسخه را ارائه می دهد که برقراری ارتباط با همکاران و پیگیری تغییرات ایجاد شده در ارائه را آسان می کند.

 

» در وب سایت تکلرن هم مقاله ای تحت عنوان نرم افزار پاورپوینت (PowerPoint) چیست و چه کاربردی دارد؟  منتشر شده است. پیشنهاد می کنیم از آن هم دیدن کنید!

 

دسترسی

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی پاورپوینت گزینه های دسترسی آن است. پاورپوینت طیف وسیعی از ابزارها را دارد که می‌توان از آن‌ها برای دسترسی بیشتر به ارائه‌ها برای افراد دارای معلولیت استفاده کرد، مانند صفحه‌خوان‌ها. علاوه بر این، پاورپوینت توانایی ایجاد ارائه به زبان های مختلف را ارائه می دهد و آن را به ابزاری مفید برای ایجاد ارائه هایی تبدیل می کند که به مخاطبان بین المللی ارائه می شود.

 

پاورپوینت را می توان برای طیف وسیعی از اهداف استفاده کرد، از جمله:

  • ارائه های تجاری: پاورپوینت معمولاً در تنظیمات تجاری برای ایجاد ارائه برای مشتریان، سرمایه گذاران و… استفاده می شود. می توان از آن برای ایجاد زمینه های فروش، ارائه بازاریابی، و گزارش های مالی و موارد دیگر استفاده کرد.
  • سخنرانی های آموزشی: پاورپوینت همچنین به طور گسترده در محیط های آموزشی برای ایجاد سخنرانی و ارائه برای دانش آموزان استفاده می شود. می توان از آن برای ارائه اطلاعات به شیوه ای جذاب استفاده کرد و درک و حفظ دروس را برای دانش آموزان آسان تر می کند.
  • پروژه های شخصی: در نهایت، پاورپوینت را می توان برای پروژه های شخصی، مانند ایجاد یک نمایش اسلاید عکس یا ارائه برای یک رویداد خانوادگی استفاده کرد. رابط کاربری آسان و طیف گسترده ای از ویژگی ها آن را برای هر کسی در دسترس قرار می دهد تا یک ارائه با کیفیت بالا ایجاد کند.

 

پیشنهاد آموزشگاه اشراق برای یادگیری PowerPoint

دوره آموزش کامل پاورپوینت یکی از جامع ترین پکیج هایی برای یادگیری اصولی و پروژه محور PowerPoint است. برای ثبت نام در این دوره از لینک زیر وارد دوره Powerpoint شوید ، جلسات ابتدایی دوره را ببینید و پس از بررسی کیفیت ، پکیج را تهیه بفرمایید.

نتیجه گیری

Microsoft PowerPoint یک نرم افزار ارائه همه کاره و پرکاربرد است که طیف وسیعی از ویژگی ها را برای ایجاد ارائه های جذاب ارائه می دهد. پاورپوینت با رابط بصری، ابزارهای همکاری و گزینه های دسترسی، ابزار مفیدی برای متخصصان کسب و کار، مربیان و هر کسی است که به دنبال ایجاد ارائه های با کیفیت بالا است. فرقی نمی‌کند که در حال ایجاد یک طرح فروش، یک سخنرانی آموزشی یا یک پروژه شخصی باشید، پاورپوینت ابزاری است که باید در انبار اندوخته های خود داشته باشید.

به گفتگو بپیوندید

سبد خرید آیتم حذف شد بازگردانی
  • هیچ دوره ای ثبت نام نکرده اید...