رد کردن لینک ها

کلاس RT رباتیک پیشرفته ۱۲ سال به بالا

کلاس RT رباتیک پیشرفته ۱۲ سال به بالا

این دوره در قالب پروژه های روباتیک پیشرفته تر و همراه با برنامه نویسی تصویری و قابل درک برای دانش آموزان ، به آموزش مهارت های مهندسی ، ریاضی ، تفکر خلاق ، استدلال و …. می پردازد.

انواع سنسور ، موتور و قابلیت برنامه نویسی با زبان های مختلف مانند Python ، Matlab, java ,C, و… دست دانش آموزان و دانشجویان را برای کار کردن با این ابزار کاملا باز گذاشته است.

 

شهریه

۹۵۵,۰۰۰ تومان

در این دوره سطح بالاتری از مفاهیم ریاضی ، فیزیک  و مهندسی مطرح می شود.

دانش آموزان در این دوره ها با مکانیزم های پیچیده تری آشنا می شوند و در نهایت تمام آموخته های خود را از مکانیک برای ساخت ربات های هوشمند به کار می گیرند.

دانش اآموزان در دوره ی رباتیک پیشرفته به عنوان آخرین دوره ی آموزشی لگو ، گام را از کلاس درس فراتر خواهند گذاشت و امکان شرکت در مسابقات جهانی و رقابت با هم سالان خود در دیگر کشورها را به دست می آورند.

هدف اصلی این سطح ، آماده سازی بستری است که دانش آموزان بتوانند در آن مفاهیمی از علوم ، فیزیک ، مهندسی ، ریاضیات کاربردی و رباتیک را آزمایش کنند و مسایل دنیای واقعی را در محیطی آزمایشگاهی حل کنند. این سطح برای دانش آموزان اواخر دوره ی دبیرستان ، ابزار ها و طرح درس های بسیار جذابی دارد و می تواند فضای کلاس را در مدارس متحول کند.

هم چنین دوره رباتیک پیشرفته در بسیاری از آزمایشگاه های مکانیک و رباتیک دانشگاههای ایران و جهان در حال اجرااست.

منبع : لگوی آموزشی زنجان www.legozanjan.ir

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلاس RT رباتیک پیشرفته ۱۲ سال به بالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید آیتم حذف شد بازگردانی
  • هیچ دوره ای ثبت نام نکرده اید...